ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
Фізична особа підприємець Остапчук Віктор Володимирович, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.04.2017 р. (далі – «Виконавець»), керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу осіб (далі – «Користувач(і)») укласти Договір публічної оферти (далі – «Договір»), з метою пошуку та/або придбання квитків на сайті ostlines.com.ua (далі – «Сайт»).
Користувач (Покупець) може діяти в межах Договору від свого імені та на свою користь та/або від імені третьої сторони та на її користь, у такому випадку Користувач діє виключно в межах повноважень, наданих третьою стороною.
Квиток (у тому числі і електронний квиток) – проїзний документ встановленої форми, який дає право пасажиру на одержання транспортних послуг автобусного перевезення, створений в автоматизованій системі Виконавця, надсилається на електронну адресу, вказану при замовленні або іншим чином видається Користувачу.
Номер квитка є номером договору публічної оферти і номером договору пасажирського перевезення.
1. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ
1.1. Предметом цієї Оферти є надання Виконавцем послуг з бронювання, оформлення і продажу квитків на рейси та додаткові послуги (місця для багажа) Користувачам, що розташовані на сайті ostlines.com.ua, у відповідності до дати, часу та напрямку, обраного Користувачем.
1.2. Виконавець є Перевізником, а також реалізує квитки на рейси компанії OstLines.
1.3. Продаж Квитків Покупцю, в тому числі Електронних квитків, проводиться виключно на умовах цієї Оферти і лише в разі повного і беззастережного прийняття умов цієї Оферти Покупцем (акцепту Оферти).
2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
2.1. Користувач має право:
2.1.1. Отримати послуги за Договором;
2.1.2. Скористатись Квитком, у відповідності до обраної дати, часу, місця відправлення та цього Перевізника;
2.1.3. Повернути Квиток на умовах, визначених Виконавцем;
2.1.4. Вимагати компенсації завданих збитків, згідно умов Договору, шляхом направлення відповідного звернення на адресу Виконавця;
2.1.5. У випадку завдання моральної шкоди Користувачу, діями або бездіяльністю Виконавця, сума відшкодування, при її доведенні та обґрунтуванні не може перевищувати суму більшу чим вартість Квитка.
2.2. Користувач зобов’язаний:
2.2.1. Здійснити попередню оплату Квитка, у розмірі 100% вартості, що вказана на сайті;
2.2.2. Перевірити дату, час, місто/місце відправлення, місто/місце прибуття одразу після придбання Квитка;
2.2.3. Завчасно прибути на місце посадки в автобус завчасно, але не пізніше, ніж за 15 хвилин до часу його відправлення. У випадку неявки пасажира у пункт відправлення, згідно зазначених у квитку дати та часу, квиток анулюється зі 100% утриманням коштів, а всі місця звільняються для продажу;
2.2.4. У випадку зупинок під час поїздки, Пасажир зобов’язаний повернутися до салону автобуса до закінчення оголошеного екіпажем часу зупинки. Якщо Пасажир не повернувся до салону автобуса протягом 5 хвилин після закінчення зазначеного часу, то вважається, що Пасажир відмовився від подальшої поїздки та не має права на будь-яку компенсацію по Квитку, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
2.2.5. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу;
2.2.6. Повідомити Виконавця про неможливість використання Квитка з тієї чи іншої причини;
2.2.6. Ознайомитись з правилами придбання квитків, умовами повернення Квитка, правилами поведінки в автобусах та правилами перевезення багажу.
2.3. Виконавець має право:
2.3.1. Діяти від імені Перевізника;
2.3.2. Встановити та отримати додаткову винагороду з Користувача, за додатково надані сервіси та/або послуги;
2.3.3. Записувати телефонні розмови з Користувачем та/або Пасажиром, у випадку звернення до сервісного центру та/або у випадку обслуговування Користувача/Пасажира, та/або необхідності повідомити Користувача/Пасажира, та/або отримати додаткові відомості щодо будь-якого Квитка, купівлю якого здійснено за допомогою Сайту.
2.4. Виконавець зобов’язаний:
2.4.1. Надіслати Користувачу Квиток відповідно до форми, встановленої і прийнятої Перевізником;
2.4.2. Повідомити Користувача про зміни в умовах надання послуг;
2.4.3. Повідомити Користувача про зміну або скасування рейсу;
2.4.4. Прийняти звернення від Користувача, розглянути його самостійно або направити для розгляду Перевізнику;
2.4.5. Своєчасно повідомити Користувача про розгляд звернення;
2.4.6. Надання відповіді на звернення здійснюється способом, аналогічним до його надходження. Надсилання відповіді третій стороні (у тому числі і за проханням Користувача) здійснюватися не буде.
3. ВЗАЄМОРОЗРАХУНКИ
3.1. Кошти, отримані від Користувача, в рахунок придбання Квитка, належать Виконавцю, в тому числі від Сервісного збору (у випадку, якщо такий входив до вартості Квитка).
3.2. Користувач має право здійснити оплату Квитків будь-яким із способів, запропонованих Виконавцем, інформація про які знаходиться на Сайті.
3.3. Користувач одноосібно відповідальний за всі комісійні витрати та інші визначені банком витрати, які можуть бути додані до ціни Квитка або додаткових послуг, емітентом кредитної або дебетної картки.
3.4. Банківські послуги, пов’язані з переказом коштів в межах Договору, оплачуються Стороною, яка їх здійснює.
4. ІДЕНТИФІКАЦІЯ КОРИСТУВАЧА
4.1. В якості ідентифікатора Користувача використовується e-mail адреса та/або номер телефону, що вказується при придбанні Квитка.
4.2. Звернення з номера телефона/e-mail адреси, залишеної при придбанні Квитка, дозволяє Виконавцю ідентифікувати Користувача, як належну Сторону Договору з відповідними правами та обов’язками, і дозволяє здійснювати дії по відношенню як до Договору загалом, так і до конкретно придбаного Квитка.
4.3. Звернення Користувача з іншого номера телефона та/або e-mail адреси, наданого при придбанні Квитка, дає право Виконавцю вимагати від Користувача додатково ідентифікувати себе, як належну сторону Договору.
4.4. У випадку неможливості ідентифікувати Користувача, як сторону Договору, Виконавець залишає за собою право відмовити у розгляді звернення.
4.5. У випадку, якщо контактний/мобільний телефон, вказаний Пасажиром у квитку, виявився невірним, і по ньому не було можливості зв’язатися з Пасажиром або надіслати смс, компанія-перевізник знімає з себе відповідальність щодо інформування Клієнта заздалегідь при будь-яких змінах, пов’язаних з рейсом. Претензії за такими випадками прийматися не будуть.
4.6. Відповідальність за збереження та/або доступ до номера телефона та/або e-mail адреси покладається на Користувача.
5. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ КВИТКА
5.1. У випадку повідомлення Перевізником про скасування рейсу, з тієї чи іншої причини, OstLines здійснює повернення Коштів, отриманих в якості оплати Квитка, шляхом, яким вони надійшли у розмірі 100 % вартості Квитка, або, за можливості, пропонує проїзд найближчим рейсом цього ж Перевізника, або його партнера до місця призначення, або при взаємній угоді Перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.
5.2. У разі оформлення повернення Квитка за власної ініціативи Користувача, Виконавець (представник Виконавця) повертає кошти Користувачу без повернення суми Сервісного збору. При відмові від поїздки Користувач має право на повернення вартості квитка за наступною схемою:
-
при відмові від поїздки більш як за 2 днів - 80% вартості проїзду;
-
менш ніж за 2 дні - 50% вартості проїзду;
-
за 24 години до подорожі кошти не повертаються;
-
при бронюванні квитка (оплата - 20%) вартості квитка - кошти не повертаються;
-
гроші за невикористану зворотну подорож не повертаються.
5.2.2. Кошти або частина Коштів, за умови вирахування обов’язкових утримань, при поверненні Квитка безпосередньо через Сайт, перераховуються Користувачу протягом 14 днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів за Квиток.
5.3. Процедура повернення квитка:
5.3.1. Подача заявки на повернення коштів за квиток здійснюється в телефонному режимі за номерами, зазначеними у квитку. Повернення проводиться протягом 14 робочих днів.
6. ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖУ
6.1. Норма провозу безкоштовного багажу та ручної поклажі встановлюється Перевізником.
6.2. Багажем є речі особистого користування Пасажира, упаковані в сумки й валізи. Всі інші речі, окрім дитячого візка, велосипеда та інвалідного візка вважаються вантажем. Вантаж до перевезення не приймається.
6.3. Перевозячи багаж в багажному відділенні автобуса, Перевізник несе відповідальність тільки за наявність одиниці багажу, але не гарантує його цілісність і збереження працездатності. Право на отримання багажу має пасажир, що здав його для перевезення.
6.4. Додатковий багаж до двох одиниць на особу (одна сумка розміром 50 * 50 * 80 см, вага до 30 кг або дві сумки розміром 65 * 30 * 45 см, кожна вагою до 30 кг) приймається до перевезення лише при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса за додаткову плату, встановлену Перевізником. Вільне місце визначається водієм на посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, об’єм багажного відділення, інші фактори.
6.5. Перевізник рекомендує узгоджувати перевезення додаткового багажу завчасно.
7. УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
7.1. Для здійснення оформлення та придбання Квитка на Сайті необхідно надати певну інформацію, а саме: Ім’я і Прізвище пасажира, дату народження, діючу е-mail адресу та номер телефону.
7.2. Якщо квиток придбаний зі знижкою, на посадці та під час поїздки необхідно мати при собі документ, що підтверджує обґрунтованість застосування знижки. Якщо на маршруті передбачені знижки для особливих вікових груп (діти, молодь, особи старше 60 років), то знижка застосовується у відповідності з віком на момент поїздки (туди). У разі відсутності документа, що підтверджує обґрунтованість застосування знижки, пасажир не має право використовувати поїздку.
7.3. Також при покупці необхідно вказати платіжну інформацію, пов'язану з банківськими картками, тобто їх номери і терміни дії. Вводити дану інформацію необхідно при кожній купівлі на захищеному сервісі обраної платіжної системи.
8. ГАРАНТІЇ СТОРІН
8.1. Здійснюючи покупку через Сайт, Користувач підтверджує свою дієздатність та дає згоду на обробку своїх персональних даних.
8.2. Виконавець зобов’язується не використовувати персональні дані Користувача для розсилки матеріалів, що не мають відношення до Послуг, які надаються Виконавцем, не передавати персональні дані третім особам та не використовувати їх з іншою метою.
8.3. Користувач погоджуєтеся сплатити ціну Квитка і відповідні податки для всіх зроблених покупок, оплачених кредитними або дебітними картками, або іншим дозволеним методом оплати.
8.4. Користувач погоджується сплатити всі визначені Виконавцем кошти у разі, якщо платіж не здійснено, повернуто або відхилено банком Користувача.
8.5. Виконавець, здійснюючи продаж Квитка за допомогою Сайту, підтверджує наявне у нього право на продаж даного Квитка, у відповідності до умов і обов’язків, визначених Перевізником.
8.6. Виконавець зберігає за собою право на свій розсуд блокувати кредитні та дебетні картки за підозрілу активність.
9. КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ
9.1. Користувач погоджується з тим, що несе особисту відповідальність за надану для збереження конфіденційну інформацію.
9.2. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки, завдані внаслідок несанкціонованого використання конфіденційної інформації, залишеної Користувачем.
9.3. Вся особиста інформація, отримана Виконавцем в результаті здійснення замовлень через Сайт, зберігається згідно з чинним законодавством про конфіденційність.
9.4. Виконавець залишає за собою право використовувати та розкривати інформацію про Користувача або про замовлення, здійсненні Користувачем, на умовах дотримання Конфіденційності.
10. ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
10.1. Користувач надає згоду та підтверджує, що дані, вказані ним при придбанні Квитка правдиві, і Користувач має право вказати їх при купівлі Квитка та залишити для подальшої обробки та збереження, у тому числі, але не обмежуючись, для:
-
передачі їх третій стороні, яка тим чи іншим чином пов’язана з цим Договором, або з метою його повного виконання;
-
додаткового інформування Користувача про статус виконання рейсу, зміни в його умовах;
-
подальшої обробки замовлень Користувача;
-
отримання сервісних повідомлень, у тому числі щодо акцій, бонусних програм і знижок, що проводяться Виконавцем.
11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
11.1. Перевізник несе відповідальність за:
-
надання послуг Користувачам;
-
затримку і/або скасування, та/або перенесення, зміни умов надання Послуги;
-
рівень обслуговування на своїх рейсах.
11.2. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за:
-
надання недостовірних даних, при оформленні Послуги. У разі недопущення Пасажира до поїздки з неналежно оформленими документами у місці посадки на рейс згідно Квитка або зняття Пасажира з автобуса під час контролю, виконання умов договору про перевезення вважається виконаним, незважаючи на те, що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
-
за неналежне оформлення необхідних документів (віза і т. д.) для перетину кордонів держав за маршрутом слідування.
12. ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТОРІН
12.1. Користувач розуміє і погоджується з тим, що Виконавець не несе жодної відповідальності за будь-які прямі, непрямі, побічні та штрафні збитки; а також за незручності пов’язані з виконанням перевезення (у тому числі, але не обмежуючись, затримки рейсів, скасування рейсів, пропущені стикування рейсів) або інші можливі проблеми, що мали місце у зв’язку з відвідуванням або використанням Сайту.
12.2. Виконавець не несе відповідальності за втрати і збитки, понесені Користувачем в процесі поїздок в різні точки світу.
12.3. Користувач погоджується з тим, що отримує доступ до товарів і послуг, і інформації про автобусні перевезення, доступні на Сайті під свою відповідальність.
12.4. Звільнення від відповідальності Перевізника:
-
за відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись погодними умовами, заторами на дорогах, дій держорганів і т.д., а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні несправності автобуса на шляху до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти їм;
-
за витрати, що виникли у пасажира внаслідок несвоєчасного прибуття до пункту призначення;
-
за будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу);
-
при проблемах, що виникають у пасажира з державними інстанціями у зв’язку з документами (паспорт, візи, страховка і т. д.) або вмістом багажу пасажира;
-
за речі, залишені або забуті в салоні автобуса.
13. ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
13.1. Сторони будуть регулювати шляхом переговорів будь-які суперечливі питання, розбіжності або претензії, які можуть виникнути щодо цієї Угоди або у зв'язку з її виконанням.
13.2. Всі суперечливі питання розглядаються за наявності письмової заяви, переданою поштою або факсом. Досудовий порядок врегулювання спору є обов'язковим.
13.3. У випадку якщо Сторони не зможуть досягти згоди щодо суперечливих питань шляхом переговорів, ці питання підлягають вирішенню, згідно чинного законодавства України.
14. ІНШІ УМОВИ
14.1. При придбанні для одного Пасажира декількох місць, кожне додаткове місце необхідно оплачувати за тарифом «Діти до 14 років, дод. місце», інші знижки не застосовуються.
14.2. Тариф «Студенти» застосовується для осіб віком до 26 років включно, які навчаються на стаціонарній формі навчання у ВНЗ та інших навчальних закладах країн прибуття/відправлення згідно квитка або ISIC.
14.3. Вік неповнолітньої особи, з якого вона може бути допущена до поїзди без супроводу дорослих, визначається законодавством. Перевізник не надає послуг супроводу неповнолітніх осіб.
15. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
15.1. Номер Договору відповідає номеру придбаного Користувачем Квитка. Датою укладення Договору є дата здійснення платежу, в рахунок обраного Квитка.
16. РЕКВІЗИТИ СТОРІН
16.1. Реквізити Виконавця:
ФОП Остапчук Віктор Володимирович
Код одержувача: 2520715075
Телефони диспетчерської служби:
+ 38 (068) 216 57 96
+ 38 (073) 216 57 96
+ 48 (793) 218-203
E-mail: ostlinesua@gmail.com
16.2. Реквізити Пасажира:
Реквізити Користувачі вносять за допомогою Інтернет-ресурсу https://www.ostlines.com.ua/ в реєстраційну електронну форму на етапі формування електронного квитка.