Правила придбання квитків
Повернення грошей
Посадка
Поведінка в автобусі
Скасування рейсу
Правила придбання квитків
- Квиток є іменним документом для проїзду автобусом і не може бути переданий іншій особі, дійсний до дати та години виїзду, що зазначені у квитку.
- Здійснивши оплату за квиток, пасажир підтверджує, що він ознайомлений з умовами придбання квитків і умовами перевезення пасажирів на даному рейсі.
- При отриманні квитка пасажир повинен одразу перевірити правильність вказаних на ньому даних, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі.
- У разі неявки пасажира на відправлення автобуса, яке зазначено у квитку, перевізник залишає за собою право вдруге продати його місце в автобусі, без повернення коштів за квиток.
- Дату виїзду можливо змінити 2 (два) рази за тарифом: Україна – 100 грн, Польща – 20зл. Зміна терміну від’їзду можлива тільки при наявності вільного місця в автобусі.
- Фотокопія квитка не визнається за проїзний документ.
- Квиток з відкритою датою повернення діє впродовж 6 місяців від дати виїзду. Відкрита дата (OPEN) оплачується за тим самим тарифом що і зміна дати. Дата зворотнього виїзду по квитку без вказаної дати звороту (OPEN) підтверджується в офісі “OstLines ” або за вказанними номерами телефонів при наявності вільних місць на запланований пасажиром рейс.
- У разі втрати квитка до моменту відправлення, відновити його можливо за місцем придбання за додаткову плату. Квитки з датою виїзду „OPEN“ відновленню не підлягають.
- Пасажир, який придбав on-line електронний квиток - зобов’язаний роздрукувати його в 2-х екземплярах і пред’явити при посадці в автобус. У разі відсутності роздрукованого електронного квитка перевізник має право відмовити у перевезенні, без права на компенсацію.
Повернення грошей за скасований рейс
У випадку скасування рейсу, з тієї чи іншої причини, OstLines здійснює повернення Коштів, отриманих в якості оплати Квитка такими способами:
- Шляхом, яким вони надійшли у розмірі 100 % вартості Квитка.
При відмові від поїздки пасажир має право на повернення вартості квитка за наступною схемою:
- При відмові від поїздки більш як за 2 днів - 80% вартості проїзду.
- Менш ніж за 2 дні - 50% вартості проїзду.
- За 24 години до подорожі кошти не повертаються.
- При бронюванні квитка (оплата - 20%) вартості квитка - кошти не повертаються.
- Гроші за невикористану зворотну подорож не повертаються.
Час перерахування коштів:
- Кошти або частина Коштів, за умови вирахування обов’язкових утримань, при поверненні Квитка безпосередньо через Сайт, перераховуються Користувачу протягом 14 днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів за Квиток.
Процедура повернення квитка:
- Подача заявки на повернення коштів за квиток здійснюється в телефонному режимі за номерами, зазначеними у квитку. Повернення проводиться протягом 14 робочих днів.
Посадка
- Пасажир має прибути на посадку щонайменше за 20 хвилин до відправлення. Здавши до багажного відділення свій багаж, пасажир має пред’явити всі необхідні документи і ручну поклажу представнику фірми, який, у свою чергу, вкаже місце, яке займатиме пасажир в автобусі. Місця вказує лише фірма-перевізник. Місця, вказані будь якою іншою фірмою, є недійсними. Зайнявши своє місце, просимо не виходити з автобуса, аби не заважати здійснювати посадку.
- З метою безпеки фірма не дозволяє вхід в автобус інших людей, крім самого пасажира, тому радимо прощатися до того, як почнеться посадка.
Поведінка в автобусі
- Під час руху в салоні автобусу заборонено палити, вживати алкогольні напої та наркотики. В разі не виконання цих вимог перевізник залишає за собою право зняти пасажира з рейсу без грошової компенсації.
- Перевізник має право відмовити перевозити пасажира у нетверезому стані, забрудненому одязі а також у випадку, якщо він своїми діями заважає спокою інших пасажирів або створює небезпеку для подорожуючих.
- Протягом поїздки заборонено класти ноги на сидіння, лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
- Сміття необхідно складати в індивідуальні пакети і викидати в смітники на стоянках.
- Категорично заборонено відволікати водія під час руху.
- Пасажири, які порушили правила поведінки в автобусі, висаджуватимуться без компенсації вартості проїзду.
Скасування рейсу
У випадку скасування рейсу, з тієї чи іншої причини, пасажир має право на один із наступних варіантів:
- На повернення вартості квитка за дорогу шляхом, яким вони надійшли у розмірі 100 % вартості Квитка.
- За можливості, пропонує проїзд найближчим рейсом цього ж Перевізника, або його партнера до місця призначення.
- При взаємній угоді Перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.
- Перевізник не несе відповідальності за запізнення під час руху, спричинене незалежними від нього обставинами. Час прибуття автобуса може відхилятися, від вказаного, в межах ± 2 години. Фірма залишає за собою право вносити зміни в умови або графік перевезень, які регламентуються внутрішніми правилами або погодними умовами чи форс-мажорними обставинами.
- У разі поломки автобуса під час подорожі перевізник зобов'язаний впродовж 8 (восьми) годин усунути поломку автобуса або направити до місця поломки інший автобус для доставки пасажирів до пункту призначення, до місця очікування або на автовокзал для продовження поїздки