Після натискання кнопки "Придбати", на екрані буде відображена інформація про замовлення і можливість зробити його оплату банківською карткою.
Залежно від обраної валюти, Вам будуть надані різні системи оплати: WayForPay. Оплатіть замовлення, та завантажте квиток з сайту, також перевірте пошту, яку ви вказали, на наявність квитка.
Причин неуспішної оплати може бути кілька:
- недостатньо коштів на карті;
- на карті не активована послуга інтернет оплат;
- перевищено ліміт оплати в інтернеті;
- на карті не активована можливість міжнародних платежів;
Радимо звернутися до Вашого банку для усунення проблем. Після звернення в банк, спробуйте оплатити ще раз.
- після успішної оплати, рекомендуємо перевірити електронну пошту, яка була вказана при бронюванні, на неї відправляється лист з квитком у вкладенні;
- перегляньте папку "Спам";
- перевірте правильність зазначеної в бронюванні електронної адреси;
- якщо все ж квитка немає - зв'яжіться з нашою службою підтримки.
Автобусний перевізник «OSTLINES» не надає можливість вибору конкретного місця на рейсах.
Місце буде визначено водієм або супроводжуючим рейсу при посадці в транспортний засіб.
Але ви завжди можете зателефонувати нашим операторам, і ми зарезервуємо вам конкретне місце, якщо буде така можливість на рейсі.
Безкоштовно дозволяється перевозити: Одна ручна поклажа, вагою до 5 кг та розмірами не більше ніж (45х35х20) см, яка повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира. Ручна поклажа розташовується під ногами або на багажній полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу в проході салону автобуса.
Одна велика валіза до 30кг (60x40x40) також безкоштовна та входить у вартість квитка. Пасажирам - дітям: дитячий візок (тільки в складеному вигляді), за відсутності іншого багажу. Пасажирам - особам з інвалідністю: інвалідний візок (тільки у складеному вигляді), милиці.
Кожний наступний 1 кг багажу - 30 UAH.
Детальна інформація з адресою відправлення вказана в квитку. Також у день відправлення, ви отримаєте додаткову інформацію про автобус на телефон, або на електронну пошту вказану при замовленні квитка.
Якщо в зазначений на квитку час Ви не бачите автобус по Вашому рейсу, або не зовсім розумієте звідки відправлення, рекомендуємо зателефонувати нашим операторам.